05:58 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت سایپا

رشد دسته جمعی شاخص‌های بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (شنبه، ۲۶ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۵ هزار و ۷۲۴ واحد به رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۹۷۱ واحد افزایش به عدد ۴۰۲ هزار و ۵۸۳ واحد رسید.
شاخص وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، ۲۱ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۱۹ هزار و ۷۷ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۳ هزار و ۴۹ واحد افزایش به عدد ۴۰۰ هزار و ۶۴۹ واحد رسید.
سایپا دیزل، گمشده در جاده زیان
نماد برتر - شرکت «سایپا دیزل» در سال گذشته 995 ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد؛ در حالی که وضعیت فروش بهبود یافته بود.
بخشی از معاملات سهام سایپا باطل شد
نماد برتر- بورس تهران بدون ارایه توضیح از عدم تایید و ابطال بخشی از معاملات سهام دیروز شرکت سایپا خبر داد .
«کساپا» و رشد 76 درصدی درآمدها
نماد برتر - بیشترین میزان فروش سایپا شیشه در اسفندماه سال ۹۹ از بخش «شیشه‌های ایمنی تیبا» بوده است.
سایپا با اعلام فروش املاک مازاد در سه استان به تابلو بورس بازگشت
نماد برتر- سایپا از فروش املاک مازاد در استان های تهران ، البرز و مازندران از طریق شرکت فام خبر داد و به تابلو معاملات بورس بازگشت .
بخشی از معاملات امروز سایپا و ایران خودرو تایید نشد + علت
نماد برتر- بورس تهران از عدم تایید بخشی از معاملات امروز شرکت های سایپا و ایران خودرو به دلایل نظارتی خبر داد.
۱۲ نماد بورسی و فرابورسی مشمول توقف نماد شدند
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی به دلایل رشد بیش از ۵۰ درصدی، ظن دستکاری یا اعلام رویدادی مهم بسته شد .
"تیبا" در صدر فروش داخلی "سایپا"
نماد برتر- بیشترین میزان فروش داخلی شرکت سایپا در آذر ماه امسال، خانواده تیبا به مبلغ ۱۱ هزار و ۸۲۹ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال بوده است.
"خاذین" در فروش رشد داشت
نماد برتر- میزان فروش ماهیانه شرکت سایپا آذین در آذر ماه امسال ۶۰۸ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال بوده است که نسبت به آبان ماه ۹۹ افزایش ۲۲ درصدی داشته است.
عملکرد ۶ ماهه "خزر" زیر ذره‌بین
نماد برتر- شرکت فنرسازی زر در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۱۰۳درصدی در درآمدهای عملیات، افزایش ۹۲۳درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۳۴۲۸درصدی در سود خالص، افزایش ۳۰درصدی در دارایی‌ها و افزایش ۷۱۶درصدی در سود انباشته داشته است.
نسبت های مالی مهم "خزامیا" افزایشی شدند
نماد برتر- شرکت زامیاد در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش ۱۹۱ درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۹ درصدی در دارایی‌ها و افزایش یک درصدی در سود انباشته داشته است.
طرح جدید فروش فوق العاده ۸ محصول سایپا از ساعت ۱۴ امروز آغاز می شود
نماد برتر- سایپا طرح فروش فوق العاده ۸ محصول را از ساعت ۱۴ امروز با موعد تحویل سه ماهه و به مدت سه روز آغاز می کند.
سایپا با توضیح درباره نرخ ارز، برنامه تولید ، محصول جدید و ... آماده بازگشت شد
نماد برتر- سایپا درباره ظرفیت محصول شاهین، برنامه تولید ۴ ماه پایانی سال، نرخ ارز وارداتی، متوسط ارزبری هر خودرو، رونمایی از محصول جدید و ... توضیح داد و آماده بازگشت به تابلو شد.
مروری بر عملکرد آبان ماه "خکاوه"
نماد برتر- میزان فروش ماهیانه شرکت سایپا دیزل در آبان ماه امسال ۱۶۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ از کاهش ۴۹ درصدی حکایت دارد.